سایت آموزش موفقیت
سایت آموزش بازاریابی
مخاطب : مدیران شرکتها ، بازاریاب ها ، مدیران فروش ،نمایندگان فروش ، نمایندگان و فروشندگان بیمه، و هرکسی که به دنبال توسعه روابط در زندگی و یا توسعه کسب و کاروافزایش سود آوری است.
نوع محصول : کارگاه آموزشی
زمان برگزاری : دو دوره در روزهای پنج شنبه 24/11/1392 ساعت 3 تا 7:30 بعدازظهر
جمعه 25/11/1392 ساعت 3 تا 7:30 بعد ازظهر
ظرفیت : هر روز 18 نفر
فایل صوتی کارگاه به مبلغ 34 هزار تومان برای کسانی که امکان شرکت در کارگاه را ندارند
آیا در کارتان درجا می زنید؟
آیا ارتباطات موفقی ندارید؟
آیا فروش خوبی ندارید؟
آیا هر کاری برای جذب مشتری بیشتر انجام می دهید تاثیری در کسب و کارتان ندارد؟
و
اگر به دنبال تغییر کسب و کارتان هستید
اگر به دنبال ارتباطات بهتر هستید
اگر به دنبال افزایش سود آوری هستید
این کارگاه برای شما طراحی شده است ، با اطلاعاتی که در این کارگاه دریافت می کنید می توانید اهمیت نگرش شخصی و تاثیر ارتباطات بر تمام جنبه های زندگیتان را درک کنید.
روشهای مدیریت ذهن و تغییر نگرش را یاد می گیرید و روشهای ارتباطات موثر را فرا می گیرید و با انواع مشتری و نحوه نفوذ در دل آنان راخواهید آموخت.
اگر مدتها به دنبال روشهای کاربردی برای تاثیر گذاری در دیگران و موفقیت در دستیابی به اداف زندگی و اهداف فروشتان بوده اید
این کارگاه دقیقا برای شماست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام بر روی عکس زیر کلیک کنید
دوره پولسازی
دوره صوتی 10 جلسهای
چگونه با 100 هزار تو مان میلیاردر شویم؟
چگونه با تغییر افکار و باورها زندگی مان را متحول کنیم؟
چگونه زندگی مان را سرشار از پول و نعمت و ثروت کنیم؟
چگونه کسب و کاری موفق بسازیم و روزبه روز برسوداوری آن بیفزاییم؟
توجه: این دوره درحال حاضر فقط و فقط بصورت صوتی وانحصاری برگزار می شود
این دوره شامل ده بسته آموزش صوتی به همراه فایل های متنی و تصویری کاربردی می باشد که درحال حاضر بخش اول آن ارائه می شود
برای اطلاعات بیشتر لطفا روی عکس زیر کلیک کنید:
"با ما تماس بگیرید و عمر سود آوری خود و سازمانتان را تا بی نهایت افزایش دهید"
سمینارها وکارگاهها آموزشی :
آموزش مهارتهای موفقیت و رشد شخصی
آموزش اصول بازاریابی و توسعه فروش
آموزش اصول طراحی و راه اندازی کسب و کار
آموزش اصول و قوانین تبلیغات موثر
خدمات مشاوره ای و اجرائی:
مشاوره راه اندازی و توسعه کسب وکار
مشاوره راه اندازی تیم فروش و بازاریابی
امشاوره فزایش فروش و تحقیقات بازار
مشاوره رشد شخصی(nlp ومدیتیشن)
دستیابی به آرامش و موفقیت
بازاریابی و بازارسازی محصولات شما
موسسه فرامدیران 44549802-021
تماس مستقیم 2304080-0910
هماهنگی فروش با بازاریابی رابطه مند
معاملاتی که تنها بر اثر بخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت، به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته سازمانهای بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافتهاند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است
بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او (شرکت) خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضامندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شودمورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود.
مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه ارزشهای بیشتر برای مشتری و دستیابی به مزایای ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است. در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می رود.
به عبارتی بهتر آنها دریافتهاند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیشتر از دست دادن یک قلم فروش است و آن به معنی از دست دادن کل جریان خرید هایی است که مشتری می توانست در طول زندگی خود یا دوره زمانی که خریدار محصولات شرکت بود، انجام دهد. به عبارتی شرکتها به دنبال کسب ارزش دوره عمر مشتریان خود هستند.
با توجه به مباحث مطرح شده لازم است بیان شود که برای تحقق این اهداف باید استراتژی های فروش و همچنین در سطح جزئی تر فروشندگان را نیز در همین راستا هماهنگ و برنامه ریزی نمود چراکه در یک سازمان بیشترین ارتباط را با مشتری برقرار میکنند
با توجه به برنامه ی با زا ریابی فروشنده یا به عبارتی برنامه ی فروش باید به گونه ای باشد که نیاز مشتری را برطرف کرده یا سایر اقدامات امروزی فروشندگی که در ادامه تحت عناوین دیگری بررسی خواهیم کرد. (ماهنامه ی تدبیر شماره ی 181)
آموزش بازاریابی-یکی از مسایل مهمی کهفروشنده را به موفقیت میرساند، این است که بتواندفروشرا در ذهن مشتری خاطرهانگیز و به یاد ماندنی کند. براین اساس، چگونگی نوع برخورد و صحبت با مشتریان
و فنون شروع و خاتمه مذاکره، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه پنج نکته کلیدی برای پایدارتر کردن تاثیر صحبتهایتان در ذهن مشتری ذکر میشود که به کارگیری آن برای انجام یک «فروشبه یادماندنی» ضروری است.
۱) شروع تاثیرگذار
آموزش فروش -قانون «اولین برخورد، موثرترین برخورد است» را همیشه در ذهن داشته باشید. برای تاثیرگذار بودن شروع، نیازی به صحبت کردن با صدای بلند یا حرکتهای تند نیست بلکه باید طوری صحبت را آغاز کرد که شور، اشتیاق و علاقه را به خریدار منتقل کند. وقتی ما به عنوانفروشنده، واقعا مشتاقانه و با علاقهمندی در مورد کالا یا محصولاتمان صحبت میکنیم، این اشتیاق به خریدار منتقل میشود. درفروشهایی که فقط یک ملاقات لازم است، باید بتوانیم مخاطب را به سرعت و بلافاصله وارد گفتوگویفروشکنیم. هر چند پرسیدن نام مشتری و تکرار آن در طول ملاقات برای ایجاد فضایی دوستانه مفید است، اما باید سعی کنیم اولین جملات ما متمایز از دیگرفروشندگان باشد.
مفهوم بازاریابی پنهان یا Stealth Marketing به طور کلی هر نوع از استراتژی بازاریابی است که در حالت خفا و بصورت پنهانی انجام می شود. بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی بر این باورند که تبلیغاتی مؤثرتر است که مردم از آن آگاه نباشند. روش های مختلفی برای بازاریابی پنهان وجود دارد که از رسانه های مختلف از فیلم تبلیغاتی گرفته تا اینترنت استفاده می کنند. از سوی دیگر برخی از مردم بر این باورند که تکنیک های بازاریابی پنهان غیر اخلاقی هستند و شرکت هایی وجود دارند که در استفاده از این روش ها تردید دارند به دلیل اینکه می ترسند شهرت برندشان در صورت لو رفتن این نوع از تبلیغ لکه دار شود
روش های بسیار متنوعی برای بازاریابی پنهان وجود دارد. یکی از نمونه های معمول این روش از بازاریابی و تبلیغ، استفاده کردن از محصول در یک فیلم سینمایی است و یا پوشیدن لباس هایی که روی آنها تبلیغاتی درج شده که چهره های مشهور ورزشی در زمانی که در ملاء عام هستند آنها را می پوشند. برخی از روش هایی که کمی کمتر آشکار است هم وجود دارد. برای مثال، برخی از کسب و کارها افرادی را برای انتقال پیام در مورد محصولات خود استخدام می کنند. البته این افراد، پیام های مختلف دیگری را انتقال می دهند طوری که به نظر می رسد این افراد همانند سایر مردم جامعه هستند.
شاید اکثر مردم اطلاعاتی درباره چگونگی کسب درآمد آنلاین داشته باشند، اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه آنلاین درآمدهای هنگفتی را با استفاده از اینترنت کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟ دلیل موفقیت و کسب درآمدهای بالا توسط آنها چیست؟ بی تردید، بسیاری در پی آگاهی از اسرار کارآفرینان آنلاین موفق هستند.
امروزه، اینترنت مکانی پر از پول نقد محسوب می شود. بازاریابان آنلاین تلاش می کنند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند، اما تنها ۲۰ درصد از آنها حدود ۸۰ درصد از پول اینترنتی را کسب می کنند. دیگر بازاریابان آنلاین به طور معمول از فعالیت خود ناامید شده و کسب و کار اینترنتی را بدون دستیابی به درآمد و پولی که مد نظر داشتند، ترک کرده و برخی حتی با توجه به هزینه های سنگینی که انجام داده و درآمد چندانی کسب نکرده اند با ضررهای سنگین مواجه می شوند. در ادامه این مطلب برخی از دلایلی که می توانند موجب شکست کسب و کار آنلاین شوند را بررسی می کنیم. طرز فکر و ذهنیت نادرست درباره کسب درآمد آنلاین
این مساله برای بسیاری از بازاریابان آنلاین که تصور می کنند پول درآوردن از طریق اینترنت آسان است، رخ می دهد. آنها گمان می کنند تنها با در اختیار داشتن یک وب سایت و قرار دادن چند لینک مختلف برای هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه فروش می توانند به آسانی کسب درآمد آنلاین را تجربه کنند. البته کسب و کار آنلاین می تواند گزینه ای ساده و آسان باشد، اما اگر تلقی شما از سادگی آن چیزی است که به آن اشاره شد، جای شگفتی نیست که در نهایت با دست خالی و یا کسب درآمدی اندک به فعالیت آنلاین خود خاتمه دهید.
تعداد صفحات : 7