loading...
اخذ ایزو - گرفتن ایزو - مشاوره ایزو - استاندارد ملی - ثبت مانا
حامد غفاری بازدید : 50 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ایمنی و بهداشت شغلی hse-ms

در همسویی با استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه در زمینه بهداشت شغلی ، ایمنی و محیط زیست ، از دهه های قبل ، برخی شرکت های بین المللی به ویژه در حضور صنایه نفت، اقدام به تدوین استاندارد های راهنما نمودند. استانداردهای مذکور که عمدتا با مخفف HSE-MS معرفی شده اند.چارچوب معینی را برای یک سیستم مدیریت یکپارچه مهیا می نمایند و ادای وجوه تمایزی با استاندارد های ISO 14001و OHSAS 18001 هستند.

از سال ۱۳۸۱ وزارت نفت در ایران اقدام به تدوین کتابچه راهنمای استقرار HSE-MS و ابلاغ جهت اجرا به کلیه سازمانها ی تابعه نمود. این راهنما در کلیه صنایع و سازمان های تابعه آن وزارت اعم از شرکت نفت ایران ، شرکت سهامی پتروشیمی ، شرکت ملی گاز ایران و شربت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران قابل پیاده سازی است

حامد غفاری بازدید : 75 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ایمنی مواد غذایی

سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی در سازمان ، تحت تاثیر عوامل مختلف به ویژه خطرات ایمنی مواد غذایی ، فرآورده های فراهم شده و اندازه و ساختار سازمان قرار می گیرد. در سیستم ISO 22000 لازم است که سازمان از یک رویکرد فرآیندی پویا و نظام مند به منظور تکوین سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی استفاده نماید.

استاندارد مذکور سازمان را در راستای نیل به اهداف زیر یاری می نماید:

امکان پذیری و تجزیه و تحلیل خطر
ایجاد برنامه های پیش نیازی عملیاتی
ایجاد طرح HACCP
به روز در آوری اطلاعات و مستندات اولیه مشخص کننده PRP، و طرح HACCP
طرح ریزی تصدیق
ردیابی و کنترل عدم انطباق

چه کسانی سودمی برند؟

تولید کنندگان از جمله تولید کنندگان خوراک دام وطیور
کارخانجات مواد غذایی
کلیه فعالیت های حمل ونقل و توزیع
عمده فروشان و خرده فروشان مواد غذایی
تولید کنندگان دستگاه ها، تجهیزات و افزودنی ها
تولید کنندگان مواد شیمیایی، شستشووضدعفونی و…

حامد غفاری بازدید : 63 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ایزو ۱۸۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

ضمن بیان نیازمندی هایی برای سیستم مدیریت ایمنی و سلامت حرفه ای ، سازمان را قادر به کنترل کلیه ریسک های ایمنی و سلامت حرفه ای نموده و کارایی سیستم را در این راستا بهبود می بخشد.

استاندارد OHSAS نه تنها مبین ویژگی های یک سیستم ایمنی و سلامت حرفه ای است بلکه مشخصات جزیی تری را برای طراحی یک سیستم مدیریت عمومی اظهار می نماید.

استاندارد مذکور سازمان را در راستای نیل به اهداف زیر یاری می کند:

برقراری سیستم مدیریت ایمنی و سلامت حرفه ای برای مجدد نمودن و یا کاهش ریسک کارکنان و دیگر ذینفعان سازمان که در حین فعالیت در معرض تاثیرپذیری ریسک های ایمنی وسلامت حرفه ای قرار دارند.

اجراء نگهداری و بهبود مستمر سیستم ایمنی و سلامت حرفه ای.

ایجاد اطمینان از اینکه تطابق مورد نظر با خط مشی که توسط سازمان بیان شده ، برقرار شده است.

کمک به خود ارزیابی و در نتیجه توصیف بهتر میزان تطابق عملکرد سازمان با ویژگی ها و مشخصات سیستم های ایمنی و سلامت حرفه ای.

چه کسانی سود میبرند؟

کلیه شرکتهای تولیدی و خدماتی که توجه کارکنان و نیروی انسانی را در فهرست اهداف مهم سازمان خود قرار می دهند.
کلیه شرکتهای تولیدی و خدماتی که ارتقاء و بهبود وضعیت پرسنل خود را در خط مشی کیفیت مد نظر قرار داده اند.

 

تماس جهت مشاوره رایگان :  02144034258  - 02144034259 - 02144034260
درخواست تماس با شما با ارسال پیامک به شماره : 02144034256
شماره فکس : 02144058951
تماس تلفنی در ساعات غیر اداری : غفاری 09194499854  - احمد گودرزی 09386903068 - محمود گودرزی 09124157207
وب سایت : www.manaasia.ir
ایمیل : info[att]manaasia.ir

حامد غفاری بازدید : 63 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵- الزامات خاص برای کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون- ISO/IEC 17025

این استاندارد الزامات عمومی برای احراز صلاحیت جهت انجام آزمون و یا کالیبراسیون و نیز نمونه برداری تعیین می شود. این استاندارد در برگیرنده انواع آزمون و کالیبراسیونی است که با استفاده از روش های استاندارد ، روش های استاندارد شده و روش های ابداع شده در خود آزمایشگاه انجام میگیرد.

این استاندارد در مورد کلیه سازمانهای انجام دهنده آزمون و یا کالیبراسیون کاربرد دارد و مثلا شامل آزمایشگاه های شخص اول ، شخص دوم و شخص ثالث و نیز آزمایشگاه هایی است که آزمون و یا کالیبراسیون در آنها بخشی از بازرسی و گواهی کردن محصول را تشکیل می دهد.

این استاندارد در مورد کلیه آزمایشگاه ها صرف نظر از تعداد کارکنان با گستره حوزه فعالیت های آزمون و یا کالیبراسیون کاربرد دارد. هر گاه آزمایشگاهی یک یا چند فعالیت مذکور در این استاندارد ، از قبیل نمونه برداری و طراحی و ابداع روش های جدید را انجام نمی دهند، الزامات مذکور در بندهای مربوط به این فعالیت ها اعمال نمی شود.

 

تماس جهت مشاوره رایگان :  02144034258  - 02144034259 - 02144034260
درخواست تماس با شما با ارسال پیامک به شماره : 02144034256
شماره فکس : 02144058951
تماس تلفنی در ساعات غیر اداری : غفاری 09194499854  - احمد گودرزی 09386903068 - محمود گودرزی 09124157207
وب سایت : www.manaasia.ir
ایمیل : info[att]manaasia.ir

حامد غفاری بازدید : 46 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ایزو ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت محیط زیست

سری استانداردهای DIN EN ISO 14000 شامل خانواده ای از استانداردهای بین المللی در رابطه با سیستم های زیست محیطی بوده که در سال ۱۹۹۶ میلادی توسط کمیته فنی ۲۰۷ سازمان جهانی ایزو بوجود آمده اند . این سیستم ها بخشی از الزامات مدیریتی که همان ساختار سازمانی ، منابع لازم جهت انجام ، برنامه ریزی و طرح ریزی فعالیتها ،تشریح مسئولیتها ، معین نمودن روشها و نحوه اجرای کار در راستای حفظ محیط زیست است را شامل می شود.

استاندارد مذکور تضمین کیفیت محصول و ارائه خدمات را به لحاظ هماهنگی با الزامات زیست محیطی و حفظ آن بیان می نمایند.

چه کسی سود می برد؟

برای سازمان هایی که مدیریت زیست محیطی را به عنوان بخشی از زیر بناهای فلسفه مدیریت سازمان خود انتخاب کرده اند و بر اساس آن فعالیتهای خودرا در سطح استانداردهای زیست محیطی در سطح جهانی انجام می دهند.

چه چیزی به دست می آید؟

توجه به جنبه های زیست محیطی در ارائه خدمات ، تولبد و کاهش سطح ریسک های زیست محیطی در فعالیت های شرکت
بهبود فعالیت های شرکت در قبال محیط زیست و توجه به کیفیت زیست محیطی محصولات (خدمات و کالا)
تقویت و حصول اطمینان از کارایی سازمان در قبال مشتری و جامعه با وضوح مسئولیتها
صرفه جویی در هزینه وزمان با توجه به نگرش سیستماتیک و آینده نگر
افزایش رضایت در محیط و ایجاد انگیزه در کارکنان
تقویت تصویر شرکت در عرصه رقابت های ملی و بین المللی

 

تماس جهت مشاوره رایگان :  02144034258  - 02144034259 - 02144034260
درخواست تماس با شما با ارسال پیامک به شماره : 02144034256
شماره فکس : 02144058951
تماس تلفنی در ساعات غیر اداری : غفاری 09194499854  - احمد گودرزی 09386903068 - محمود گودرزی 09124157207
وب سایت : www.manaasia.ir
ایمیل : info[att]manaasia.ir

حامد غفاری بازدید : 72 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

رسیدگی به شکایات مشتری iso 10002

استاندارد ISO 10002 راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک نیز می باشد.

هدف این استاندارد کمک رساندن به سازمان ها ، مشتریان و کلیه طرف های ذینفع می باشند.

سازمان هنگامی که شکایتی را از مشتری دریافت می کند این شکایات می تواند فرصت های زیادی را برای بهبود در محصولات و فرایندها در اختیار سازمان قرار دهد و در صورتیکه فرآیند رسیدگی به شکایات به درستی انجام شود ، اعتبار و شهرت سازمان نیز خواهد سازمان دولتی یا خصوصی و یا کوچک و بزرگ باشد خواهد شد.

این استاندارد و استانداردهای بین المللی مشابه به دلیل داشتن رویکرد نظام مند و یکسان با شکایات می تواند به راحتی مورد استفاده سازمان ها قرار بگیرد. فرآیند رسیدگی به شکایات برای سازمان هایی که محصولاتی را ارائه می کنند( به عنوان مواد اولیه) و یا محصولاتی را دریافت می نمایند این استاندارد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

تماس جهت مشاوره رایگان :  02144034258  - 02144034259 - 02144034260
درخواست تماس با شما با ارسال پیامک به شماره : 02144034256
شماره فکس : 02144058951
تماس تلفنی در ساعات غیر اداری : غفاری 09194499854  - احمد گودرزی 09386903068 - محمود گودرزی 09124157207
وب سایت : www.manaasia.ir
ایمیل : info[att]manaasia.ir

حامد غفاری بازدید : 55 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت
چه کسی سود می برد؟
سازمان ها برای حفظ موقعیت بازار ملی و بین المللی خود، می بایست با هدف تولید محصول و همچنین استفاده از فرایندهای با کیفیت ، در بازار رقابت برای بهبود گام بردارند. از این رو برای نیل به این مبهم استفاده از سیستمی مشخص که در عرضه بین المللی بارها مورد استفاده قرار گرفته باشند ، توصیه می شود.
چه چیزی به دست می آید؟
• تحقق یافتن اهداف سازمان
• وضوح و شفافیت فرآیندهای داخلی سازمان و استفاده بهینه از موقعیتها
• جلوگیری و پیشگیرانه عمل نمودن به جای اصلاح خطاها
• بهبود فعالیتها و ارتقاء کارآیی سازمان از بروز عدم انطباق
• رضایت کارکنان و مشتریان
• صرفه جویی در هزینه و زمان
• بهبود مستمر

 

تماس جهت مشاوره رایگان :  02144034258  - 02144034259 - 02144034260
درخواست تماس با شما با ارسال پیامک به شماره : 02144034256
شماره فکس : 02144058951
تماس تلفنی در ساعات غیر اداری : غفاری 09194499854  - احمد گودرزی 09386903068 - محمود گودرزی 09124157207
وب سایت : www.manaasia.ir
ایمیل : info[att]manaasia.ir

درباره ما
معرفی شرکت پس از تشدید تحریم ها به علت محدودیت های اقتصادی که از سوی برخی کشورهای صنعتی علیه ایران به وجود آمد وکمبود منابع ارزی موضوع بازرسی کالای تجاری و وارداتی به کشور توسط بخش خصوصی و دولتی مورد توجه خاص قرار گرفت. در راستای این رسالت ، از سال ۱۳۹۰موضوع تشکیل یک شرکت بازرسی کننده ایرانی با ماهیت مستقل ملی ، که در روابط فی مابین خریدار و فروشنده کالا حالت بی طرفی داشته باشد و با نظارت اجرای دقیق قرار داد خرید بتواند مصالح و حقوق دولت و ملت را حفظ نماید ، مورد توجه هیات مدیره این شرکت قرار گرفت و درنهایت شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی مانا (سهامی خاص) درسال ۹۱تاسیس شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 1,240