دپارتمان فنی و اجرایی (گاتا)
دپارتمان هنر و طراحی (دانشکده هنر)
دپارتمان تبلیغات و بازاریابی (گروه واوک)
دپارتمان روابط عمومی، هماهنگی و برنامه ریزی(گاتا)
دپارتمان تامین (تامین تجهیزات و مواد اولیه – پخش بوپو)
دپارتمان فنی و اجرایی (گاتا)
دپارتمان هنر و طراحی (دانشکده هنر)
دپارتمان تبلیغات و بازاریابی (گروه واوک)
دپارتمان روابط عمومی، هماهنگی و برنامه ریزی(گاتا)
دپارتمان تامین (تامین تجهیزات و مواد اولیه – پخش بوپو)
ما از نقطه شروع تا انتهای مسیر شما را صمیمانه همراهی میکنیم
1. تهیه طرح راهبردی کافی شاپ
2. مشاوره در تجهیز سخت افزاریو نرم افزاری
3. طراحی داخلی کافی شاپ
4. منو نویسی
5. آموزش پرسنل
6. پرسنل یابی
7. کنترل هزینه ها
8. برنامه ها وسیاست های مشتری یابی
9. اخذ مجوز
10. شراکت ما و شما
ماقراراستکجاباشیم؟(چشم انداز)
ماقراراستچهکارکنیم؟(ماموریت)
چطوربایدباشیم؟(ارزش ها)
بهچهچیزهاییبایدبرسیم؟(اهداف کلان)
برای رسیدن به این اهداف چه هزینه هایی لازم است؟
چهچیزهایینیازداریم؟(عوامل حیاتی موفقیت)
چگونهبایدبرویم؟(فرموله کردن)
برایحرکتدرست،چهاقداماتیبایدبکنیم؟
چگونه متفاوت از دیگران به جایی برتر از دیگران برسیم؟
تا چه زمانی باید اهداف محقق شود؟
چه مراحلی با هم قابل اجراست؟
ما قادر به جذب چه مشتریانی خواهیم بود؟
آیادرستداریممیرویم؟(در حین اجرا)
آیادرستحرکتکردهایم؟(در حین اجرا)
روش اصلاح مسیر چیست؟(درحین اجرا)
مکانیابی کافی شاپ
تجهیز دستگاه آلات
تهیه ظروف متناسب با سفارشات
تامین مواد اولیه
انتخاب سیستم صوتی مناسب
انتخاب سیستم تهویه و گرمایش- سرمایش مناسب
انتخاب نرم افزار مناسب حسابرسی و موجودی کالا
مشاوره جهت انتخاب نام تجاری با توجه به تعرفه های ادارات و سازمان های ذیربط
طراحی لوگوی مناسب
انتخاب موزیک مناسب
از آنجا که طراحی داخلی در ارتباط مستقیم با ویژگی های روحی ـ روانی انسان قرار دارد، بایستی برای نیل به یک طرح مطلوب، ویژگی های رفتارهای انسانی در فضاهای داخلی، در طراحی به دقت مورد توجه قرار گیرد. از این رو طراح به هنگام طراحی فضای داخلی با دومقوله سروکار دارد: کاربرد آن فضا، و احساس و تأثیری که میخواهد آن فضا بر استفاده کننده داشته باشد.این بخش به نوعی مشخص کننده طیفی از مشتریان خواهد بود که شما میل دارید با آنها روبرو باشید.
طراحی داخلی طیف گوناگونی از عناصر و مؤلفه ها از قبیل فرم، نور، رنگ، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر کارکردی و تزیینی و مبلمان را در برمی گیرد. این عناصر ابزارهای کار طراح هستند که همگی باید بطورهماهنگ و متناسب در یک طرح مرتبط و خوشایند قرار گیرند؛ طراحان متخصص کافه گاتا در انتخاب هر جز از این اجزا در کنار شما خواهند بود.
طراحی داخلی، طراحی تجسمی و جنبه های بصری و زیبایی شناسانه را نیز در بر دارد. در طراحی داخلی با ایجاد ضرب و آهنگ در هندسه می توان احساسات انسانی را بیدار ساخت در تمامی ابعاد نفوذ کرد و حرکتهائی غیر از حرکتهای عمودی و افقی ایجاد کرد.
معرفی انواع سفارشات
دسته بندی منو
آنالیز ترکیبات
قیمت گذاری
طراحی گرافیکی
چاپ و آماده سازی
تهیه مواد اولیه
نوشیدنی های گرم (انواع قهوه، انواع چای، انواع دم نوش و انواع hotmilk flavor و ...)
گلاسه
شيك
كوكتل ها (انواع ککتل های nonalchol، انواع فراپه و اسموتی، انواع فراپاچینو و ...)
آبمیوه
استفاده از انواع طعم دهنده ها
انواع پیش غذا ها و میان وعده ها
بستني
دسر
دیزاین سفارشات
ارائه جدیدترین دستورالعمل ها
کنترل کیفیت سفارشات
آموزش کار با نرم ازار های مورد نیاز و تهیه آنها
آموزش سیاست های بهداشتی و سلامت کارکنان
نحوه كار با دستگاه صنعتي در محيط واقعي كافي شاپ
نحوه نگهداری مواد غذایی
نحوه برخورد با مشتری
مدیریت کافی شاپ
تامین حرفه ای ترین نیروهای کار مخصوص کافی شاپ
یک کافی شاپ به چه پرسنلی نیازمند است؟
مدیریت
کافی من
سالن کار
آشپز(مخصوص کافه رستوران)
نظافت چی
این هزينه ها شامل هزينه نيروي انساني، تجهيزات، تبليغات، هزينه هاي جاري، مواد اولیه و... مي باشد. کافی شاپی موفق است که بتواند نرخ رشد درآمد هايش بيش از نرخ رشد هزينه ها باشد. چون تجربه نشان داده است نمي توان هزينه ها را کاهش داد و يا ثابت نگه داشت و در عين حال توقع رشد درآمد ها را داشت، به عبارت ديگر در کافی شاپ ها به دليل ماهيت توليدي بودن آنها، توليد بيشتر نياز به هزينه بيشتر دارد، ولي مهم آن است که ميزان افزايش هزينه ها از درآمد ها پايين تر بوده تا تفاضل به عنوان سود ناخالص افزايش يابد.
در مورد هزينه هاي رايج ، بدون شک مي توان هزينه هاي حقوق و مزاياي نيروي انساني و هزینه های مواد اولیه و هزينه هاي جاري را به عنوان جدي ترين (و شايد بهتر بگويیم، اجباري ترين) هزينه هاي کافی شاپ دانست. در سوي ديگر هزينه تبليغات نيز اگر اهميت داده شود (لزوم انجام تبليغات مناسب براي فروش بيشتر بر هيچکسي پوشيده نيست) نيز بايستي سهم نسبتا زيادي از هزينه هاي يک کافی شاپ را به خود اختصاص دهد.
ما راهکارهای کنترل این هزینه ها و حداکثر سازی سود را به شما خواهیم آموخت.
امروزه رقابت در بازار بسيار شديد بوده و تعداد زيادي از کافی شاپ ها سعي مي کنند تا خدمات مشابهي را به مراجعه کنندگان با قيمت هاي تقريبا يكسان بفروشند و با توجه به تداوم این رقابت ، مهارت "در فروشندگي " امری بسیار ضروري ميباشد و به همین دلیل تمامی کافی شاپ های موفق دنیا ، سالانه هزاران دلار صرف آموزش پرسنل و بازاریابان خود می کنند چراکه آنها به خوبی می دانند ، کافی شاپ های خوب ، ساخته مي شوند ، متولد نمي شوند.
در این راه لازم است موارد زیر آموزش داده شود:
انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های برخورد با مشتریان
مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان
مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش خدمات بیشتری به یک مشتری
شیوه های جدید مشتری یابی
گاتا با سیاست هایی از قبیل موارد ذیل بازاریابی درخور کافی شاپ شما را انجام خواهد داد:
تبلیغات محلی
تبلیغات وبسایتی
تبلیغات گوگل
ساخت سایت
بالا آوردن موقعیت سایت در موتورهای جستجو
قرار داد با سایت های تخفیف درصدی
نمایشنامه خوانی
گالری (عکس، نقاشی، صنایع دستی و ...)
رونمایی کتاب
محل فروش بلیت کنسرت ها
جشنواره cake show
و...